niedziela, 24 listopada 2013

#1 Dzień dobry! :) ~aquarelleandsentiment

Dzień dobry! :)
 


Witam Was wszystkich na moim blogu! Mimo tego, iż dopiero co go założyłam mam wiele pomysłów, które mam nadzieję niedługo wcielę w życie. 
      A co tutaj znajdziecie:
  • moje stroje dnia (na początku pokazywane bez mojej osoby na zdjęciach, ale gdy coś zacznie się tu dziać przysięgam, że to się zmieni!)
  • pomysły na prezenty
  • pomysły na dekorowanie swojego pokoju (uwielbiam to robić!)
  • różnego rodzaju opowieści i przemyślenia(nad tym punktem całkowicie panowała będzie moja wena twórcza)
  • moje zakupy
  • posty o moich ulubionych książkach(dzień bez przeczytania chociaż kawałka książki to dzień stracony!)
  • posty o moich ulubionych filmach
  • i wiele innych ciekawych rzeczy + TO CO NAJWAŻNIEJSZE CZYLI POZYTYWNA ENERGIA! : )
Teraz może powiem Wam na jakie blogi bardzo często zaglądam. :)
-http://ikspee.blogspot.com/ Cudowna, pełna energii naturalna i piękna dziewczyna o imieniu Patrycja. Jej stroje zapierają dech w piersiach. Zapomniałam dodać, że ma przecudnego psiaka! Ja jako wielka fanka tych najwierniejszych ze wszystkich zwierząt i posiadaczka yorka tak jak Patrycja nie mogłam o tym nie wspomnieć!

-http://zmianoholiczka.blogspot.com/ Na pewno Wam wszystkich dobrze znana- Zmianoholiczka. Ma na imię Magda. Oprócz tego, że jest piękna to jej pozytywne nastawienie do życia można szczerze podziwiać. Jej stroje są wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju. Na swoim blogu nie pokazuje jednak tylko otd, ale też zdjęcia ze swojego życia codziennego. Można tam również znaleźć jej ulubieńców kosmetycznych i wiele pomysłów na DIY.

Mam nadzieję, że to co będę tutaj robić Wam się spodoba. Przesyłam cieplutkie uściski i zapraszam na kolejne posty, które zobaczycie już niedługo! <3

7 komentarzy:

  1. Ale fajnie piszesz! :) Z niecierpliwością czekam na nowe posty. Nie poddawaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawią mnie te stroje dnia i haule. Zakupy górą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada,gdybyś dodała obserwacje na swojego bloga byłoby świetnie ;)
    Jak nie wiesz jak to zrobić to napisz do mnie,a pomogę ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3 jak ci sie spodoba to zaobserwuj !
    in-mythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. :) Już zaobserwowałam. ;*

      Usuń
  4. Kurczę! Pierwsze wrażenie zrobiłaś na mnie obłędne. Aż sama do siebie się uśmiechnęłam kiedy przeczytałam posta. Mam nadzieję, że uda Ci się tego bloga rozwinąć. Szablon nie jest oczywiście zbyt wyjątkowy, ale myślę, że po jakimś czasie wkręcisz się bardziej w to wszystko i coś pozmieniasz. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie spodziewałam się tak miłego przyjęcia! :)))

      Usuń