wtorek, 26 listopada 2013

#2 Strój dnia! ~aquarelleandsentiment

Hejka! Dzisiaj mam dla Was mój pierwszy tutaj na blogu strój dnia. Dodam, że miałam go na sobie w szkole i bardzo dobrze się w nim czułam. Kołnierzyk wystający spod swetra to już klasyka na którą w ten wtorkowy dzień się zdecydowałam. :)



Koszula w kratkę- Second Hand (wiele lat temu)




Sweter w kolorze brudnego różu- H&M 80 zł
(tydzień temu, a więc myślę, że jeszcze są)



Spodnie marmurki- H&M 70 zł


Pierścionek- Accessorize 10 zł (na promocji)


Mam nadzieję, że strój Wam się spodobał. Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach. Pozdrawiam. :)))

2 komentarze:

  1. Śliczny sweter. Ładnie wszystko dobrałaś. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wszystko połączone. Zdjęcia są dobrej jakości. Życzę powodzenia dalej. <3

    OdpowiedzUsuń