sobota, 7 grudnia 2013

#4 Strój dnia. ~aquarelleandsentiment

Hejka! Dzisiaj mam dla Was kolejny strój dnia.
Moja przyjaciółka robi dzisiaj swoją imprezę urodzinową. Chciałam, aby mój strój na tę okazję był prosty, ale jednocześnie dosyć elegancki. Chyba jeszcze tego nie wiecie, ale uwielbiam nosić spódniczki i sukienki! Tą, którą będę miała dziś wieczorem na sobie upolowałam wczoraj w H&M. Jest klasyczna, a jej niewątpliwym atutem była cena. Dobrałam do tej spódniczki moją przepiękną różową koszulę, a pod to założę zwykłą, białą bluzeczkę na ramiączkach, ponieważ koszula ma zbyt duży jak dla mnie dekolt. Zapraszam do oglądania! <3




Spódniczka- 20 zł H&M



Koszula(na kimś wygląda trochę lepiej)-69 zł Pull&Bear


Bluzka na ramiączkach- H&M 20 zł

Koniecznie napiszcie w komentarzach co myślicie o tym outficie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz